Esignal Vs CQG VS Vttrader
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Esignal Vs CQG VS Vttrader

  1. #1
    Nie wiem o was wszystkich - ale jestem programistą - i początkującym na rynku forex.
    Byłem programowania wskaźników dla handlowca VT z przyjaciółmi - i działa świetnie (Ostatni wskaźnik = LSMA połączone z krzyżem ADxMA).
    I działa całkiem dobrze.

    Ps - Chciałbym umieścić wskaźniki tutaj, jeśli ktoś chce - dla handlowca VT.
    Moje pytanie brzmi: Czy muszę wziąć pod uwagę Esignal lub CQG - czy jest tam jakaś inna usługa tworzenia wykresów, która będzie górować VTTRADER przy moich wskaźnikach?

    Będę bardzo szczęśliwy, płacąc za usługi wykresów - ale czy musimy za nie zapłacić, kiedy są dość wolni na VTTRADER itp ...?

  2. #2

    Cytat Zamieszczone przez ;
    Nie wiem o was wszystkich - ale jestem programistą - i początkującym na rynku forex. Byłem programowania wskaźników dla handlowca VT z przyjaciółmi - i działa świetnie (Ostatni wskaźnik = LSMA połączone z krzyżem ADxMA). I działa całkiem dobrze. Ps - Chciałbym umieścić wskaźniki tutaj, jeśli ktoś chce - dla handlowca VT. Moje pytanie brzmi: Czy muszę wziąć pod uwagę Esignal lub CQG - czy jest tam jakaś inna usługa tworzenia wykresów, która będzie górować VTTRADER przy moich wskaźnikach? Będę bardzo szczęśliwy, płacąc za usługi wykresów - ale czy musimy za nie zapłacić, kiedy są dość wolni na VTTRADER itp ...?
    cześć, większość tutaj jest sprzedawana na metatrader. wiele pochodzi z vt trader. Oczywiście dla ludzi takich jak Ty z umiejętnościami programowymi, tradestation jest najlepszym wyborem. myślę też, że można uzyskać kick z nawigatora handlu z genezą. Jim

  3. #3
    Cześć pip, jestem też programistą. Jeśli mogę pomóc wam ... Podziel się z nami wskaźnikami i wyjaśnij im, kiedy masz czas Czy handlujesz na żywo, demo?

  4. #4

    Cytat Zamieszczone przez ;
    cześć, większość tutaj jest sprzedawana na metatrader. wiele pochodzi z vt trader.