Przestań polować
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: Przestań polować

  1. #1
    Jestem nowicjuszem, który słyszał o terminie zaprzestania polowania. Widziałem ludzi tutaj i gdzie indziej twierdząc, że pośrednicy idą po przystankach.

    Jak to możliwe, ponieważ sam jeden broker jest zbyt mały, aby wpływać na ogromny rynek forex, chyba że istnieje zmowa między siecią wszystkich dużych banków, brokerów, dealerów i innych instytucji finansowych, które tworzą tzw. giełdzie i których interakcje określają cenę waluty.

    Czy to przestaje polować na teorię lub mit spiskowy, czy też jest to coś, co się na pewno dzieje. Gdzie jest dowód.

    Brokerzy zarabiają dzięki spreadowi, więc nie ma znaczenia, czy ich klienci zarabiają pieniądze, czy nie. Nie tracą pieniędzy, jeśli duże zamówienia przynoszą ogromne zyski. Więc po co iść po przystankach. Czy pośrednicy naprawdę przeciwstawiają się ogromnym zyskom w wielkich transakcjach.

    Jeśli istnieje zmowa, cena nie jest tak naprawdę determinowana przez podaż i popyt, a rynek forex nie jest wolnym rynkiem.

  2. #2
    Ostatnio widziałem wiele postów o tym, jak brokerzy online polują na przystanki wszystkich. Spójrzcie, na każdy mój przystanek, w którym nawet podejrzewałem, że jestem ofiarą, były dziesiątki, jeśli nie setki, gdzie rynek znalazł się w odległości kilku pipsów od mojego postoju, ale nie trafił. Dlaczego mój broker internetowy nie skorzystał z tych możliwości, aby zrezygnować z postojów, pomijając stawki o kilka pipsów? Kiedy widzimy skargi dotyczące przestojów w polowaniu na ludzi, myślę, że zazwyczaj czytamy przykłady osób, które używają ciasnych przystanków i są dość zaskoczeni, że faktycznie stracili trochę pieniędzy. Albo byli oszołomieni, że mają trzy lub cztery postoje z rzędu. To jest handel, ludzie! Jeśli nie możesz wziąć ciepła, wydostań się z ognia!

  3. #3

    Cytat Zamieszczone przez ;