Mega Behemoth SOB Indior kopie mój tyłek
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Mega Behemoth SOB Indior kopie mój tyłek

  1. #1
    1 Załącznik (-i) Cześć.

    Buduję widok rynku w kształcie oka, ale dostaję przepełnienia stosu podczas kompilacji, ponieważ moja wiedza programistyczna jest ograniczona i staram się zorganizować wiele informacji. Indior opiera się na tym
    . Codziennie aktualizowałem ją ręcznie, ponieważ był to dla mnie dobry sposób, aby zobaczyć, jak rzeczy poruszają się jako początkujący. Cóż, teraz mam rzeczywistą flagę, która generuje sygnały w wyższych ramach czasowych i chciałem użyć tego widoku z góry, aby uzyskać dobre wpisy.

    Zresztą sprawdź zrzut ekranu, ponieważ zawiera on szczegóły indi (w zasadzie instrukcje dotyczące korzystania).


    W kodzie jest teraz dużo powtórzeń, ponieważ nie jestem programistą. Mam jednak nadzieję, że ktoś jest na tyle miły, aby na niego spojrzeć i być może pomógł mi przełamać niektóre z tych rzeczy, używając kilku prostych funkcji, o których po prostu nie wiem. Po prostu kanibalizowałem to z innego martwego projektu i ... zmieniło się to w kolejną porażkę programistyczną.

    Więc ... każda pomoc jest niezwykle doceniana.

    Istnieje wiele bezmyślnych dostosowań, które należy wykonać, aby wszystko było poprawnie rozmieszczone. Mogę zrobić to wszystko. Po prostu chcę być w stanie sprawić, że ta gra będzie nieco czystsza na podstawowym poziomie i jestem absolutnie martwy w wodzie w tej chwili.

    Dziękuję za przeczytanie i mam nadzieję, że także za pomoc
    Zamierzę istniejącą pracę, którą wykonałem na indi, na dole tego posta (.mq4).

    Twoje zdrowie...

    https://www.forex-instant.com/attach...8291741204.mq4

  2. #2