Tendencje tła dla TDI, TMS, Heiken i
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Tendencje tła dla TDI, TMS, Heiken i

  1. #1
    2 Załącznik (-i) Cześć chłopaki
    Byłem zwolennikiem metody TMS - która okazała się opłacalna, jeśli podążałem za oryginalnymi instrukcjami od Eelfranza. Szukałem też sposobu, aby lepiej monitorować moje wykresy i filtrować złe sygnały. Więc zrobiłem ten wskaźnik z kawałków (z innych indis). Nie jestem programistą, ale mam szczęście, działa.
    Jednak wymaga więcej modyfikacji. To, co teraz robi, to wykrycie pędu w ramach czasowych D1 (w oparciu o TDI i Heiken i) oraz sygnałów stochastycznych w bieżącym czasie. I zmienia kolor tła zgodnie z tymi sygnałami.
    Na przykład zmienia kolor na zielony, gdy spełnione są wszystkie następujące warunki: Świeca HA D1 ma kolor zielony Obecny czas HA jest zielony, cena jest zamknięta powyżej 5 SMA TDI D1 zielony gt; czerwony ... i zmienia kolor na różowy na przeciwnych sygnałach. Jeśli te sygnały nie pasują, nic się nie dzieje.
    Teraz, jeśli jesteś handlowcem TDI lub jeśli podoba Ci się metoda TMS i masz pewne umiejętności w zakresie programowania, proszę pomóż to dalej rozwijać. Chcę dodać jeszcze jeden warunek do zmiany koloru wykresu i nie wiem jak. Chcę zmienić kolor na zielony, jeśli czerwonezielone linie TDI znajdują się powyżej linii rynkowej - i odwrotnie na różowo (sprzedaj). Będzie to dalej filtrować złe transakcje, jak sądzę. I nie dbam o zielone przejście na czerwono, tylko o ich związek z linią rynkową. Coś takiego jak TDI (zielony, żółty) (czerwony, żółty) niż kolor tła = zielony
    # 8203; Tak czy inaczej, to pomaga mi monitorować moje wykresy. Tylko jeden wykres ma kolor, więc tylko jeden wykres wart jest sprawdzenia. Łatwa praca, teraz zamknij komputer i wróć po kolejnych 4 godzinach



    Poniżej znajduje się wskaźnik działający w sposób opisany powyżej. Mam nadzieję, że ktoś inny to poprawi. Weź to, użyj go, zmodyfikuj, jeśli chcesz.