PDA

Zobacz pełną wersję : Czasopismo Bakuli's Trading



abelylegi
04-12-2008 17:09, 17:09
Zaczynam ten dziennik jako wygodny sposób na zapisywanie moich myśli, transakcji i innych drobiazgów. Jestem nowicjuszem, więc nie stosuj się do żadnych transakcji, które tutaj publikuję. Śledź ich na własne ryzyko!

Jestem zwolenniczką metodologii Jacko. Możesz przeczytać tutaj całą swoją metodę handlu
https://www.forex-instant.com/forex-brokers/11-reputable-broker-that-trades-with-ninjatrader.html. Proszę pytać o wszelkie pytania dotyczące tej metody w wątku Jacko, ponieważ są tam bardziej doświadczeni handlowcy, którzy mogą ci pomóc. Jacko utrzymuje swoją metodę prostą i bardzo podoba mi się to podejście. To dobry styl handlowy dla mojego prostego umysłu! LOL !
Nie mam tu żadnych sprytnych rzeczy do zaoferowania w moim dzienniku, które można znaleźć w wielu wątkach tutaj w FF. Ten dziennik ma pomóc mi zarejestrować moją podróż przez tę dżunglę na rynku Forex.

abelylegi
07-13-2021 09:02, 09:02