PDA

Zobacz pełną wersję : Potrzebujesz programisty



Oxri
09-15-2007 05:03, 05:03
Cześć, Imiona Jim,

Potrzebuję kogoś, kto potrafi napisać E.A. dla mnie. Mam na papierze dobry schemat tego, co może być JEDNĄ. Poważne zapytania tylko proszę

Jim

Carmes
11-02-2021 12:25, 12:25
Cześć, Jim imiona, potrzebuję kogoś, kto potrafi napisać E.A. dla mnie. Mam na papierze dobry schemat tego, co może być JEDNĄ. Poważne pytania tylko proszę Jim
Jestem programistąanalitykiem kwantowym. Zobacz mój profil. Mają duże doświadczenie, doświadczenie numeryczne i doświadczenie w C . Zapytaj mnie, jeśli jesteś zainteresowany.

miggoxy
11-02-2021 13:45, 13:45
Nie jestem tak doświadczony jak poprzednie, ale i tak PM.

Limokchely
11-02-2021 15:06, 15:06
Możesz też mnie poprowadzić, ale naprawdę nie jest to dobra opcja!

Aitasa3331
11-02-2021 16:27, 16:27
Cześć, Jim imiona, potrzebuję kogoś, kto potrafi napisać E.A. dla mnie. Mam na papierze dobry schemat tego, co może być JEDNĄ. Poważne pytania tylko proszę Jim
LEPSZE DONT TRY OKSANA17 JAK JEST BARDZO SLOW AND NOT RELIABLE.

pdrugko
11-02-2021 17:48, 17:48
Chociaż nie wierzę w ”Jedynego” ... mogę pomóc

Oxrtiug99
11-02-2021 19:08, 19:08
LEPSZE DONT TRY OKSANA17 JAK JEST BARDZO SLOW AND NOT RELIABLE.
Jesteś pierwszą osobą, która mówi o mnie w podobny sposób; a nawet cię nie znam. Nie jestem wolny.

Bateg
11-02-2021 20:29, 20:29
LEPSZE DONT TRY OKSANA17 JAK JEST BARDZO SLOW AND NOT RELIABLE.

http://www.marketprogramming.com/homeDan wykonał dla mnie świetną robotę, był to ogromny program z 4 wskaźnikami i dużym zarządzaniem handlem, połączył to wszystko i działa idealnie. Jeff

Oxrtiug99
11-02-2021 21:50, 21:50
http://www.marketprogramming.com/homeDan wykonał dla mnie świetną robotę, był to ogromny program z 4 wskaźnikami i dużym zarządzaniem handlem, połączył to wszystko i działa idealnie. Jeff
Dzięki.

yadauga
11-02-2021 23:11, 23:11