PDA

Zobacz pełną wersję : Alert linii trendu dla Metatrader

pilar
10-29-2005 07:56, 07:56
Cześć
Nauczyłem się korzystać z linii trendu
ale czy wiecie, czy jest jakiś alert linii trendu dla metatradera lub innych
na przykład, jeśli cena wynosi mniej więcej 1% tej linii trendu, wywoła to alert. Dziękuję.
nie chce mi sie siedziec 24h przed komputerem...

Amy
12-12-2022 11:41, 11:41
1 Załącznik(i) Przekątne narysowane na wskaźnikach MACD i STOCHASTICS można bardzo efektywnie wykorzystać do wprowadzania wpisów. W załączniku przedstawiono przekątne STOCHASTICS, które mają określony (powyżej 90 lub poniżej 10) punkt początkowy i punkt podparcia. Stochs indi pokazuje początek pułapki ukośnej WSPARCIA (pierwszy żółty pion) i następujący po nim punkt podparcia (drugi żółty pion). Od tego punktu podparcia pokazuje rozbieżność KUPUJ (cena ma niższe dołki, a Stochs ma wyższe dołki). Jest to ta sama zasada, co przekątne MACD. MOJE PYTANIE brzmi - czy można to zakodować, aby dawało sygnały kupna i sprzedaży? Pozdrawiam George
https://www.forex-instant.com/attachments/1530206657963134455.png

ghabbagp
12-12-2022 13:03, 13:03
thanks a lot Keit really appreciate your help now, is it possible to do the same thing for the RSI (4) thanks and merry christmas to all of us green pips to all of us for 2011

Here are your changes, if your not good with english have some one there translate it to you, all you need to know is in the code itself read it. Keit

Here are your changes, if your not good with english have some one there translate it to you, all you need to know is in the code itself read it. Keit

plcuartero
12-12-2022 14:26, 14:26
madeinparis This version has both the stochastic and RSI indiors. I also corrected some bugs with the delay function as well as shorting the delay to 15 seconds. This version defaults to the RSI indior If you change the extern UseRSI = False; this will show the Stochlastic indior as the version you now have. The screen shot shows both the builtin and the trendline indiators are the same. The version you have has a small bug in the delay function but donot effect the results of the trendline. you would be better to use this one, even though. I would of edited my last post but the Mods here treat every one like little kids, if someone crys because they dont like what you posted the mods just removes your posts and limit other rights. Hell they dont even have the guts to tell you what in your posts was so upsetting. what BS. Keit Inserted Code ValueOnClose = False, /True alert on close of bar, False in real time. CrossAbove = True, /True alert on cross above, False on cross below. CrossStochSign = True, /True will use Signal Line, False uses Main Line. UseRSI = True; /True will use the RSI, False will use Stochastic.
https://www.forex-instant.com/attachments/15302066481579631166.png
https://www.forex-instant.com/attachments/1530206651472564847.mq4

Aisoliver1737
12-12-2022 15:48, 15:48
I have been looking for an indior that sounds an alarm on a RSI trend line break. I just tried yours. It may be something that I have done, but it keeps dinging after the trend line has been broken and still keeps dinging even after I have removed it. Any price movement sets it off. It is an idea with great possibilities in my opinion. A note of appreciation for your efforts in programming this most useful of tools.

Aisoliver1737
12-12-2022 17:10, 17:10
Sorry Cowboy that was my error. Problem solved. Again, I appreciate your effort. There is (or was) a discussion on the use of this RSI trend line sort of thing at RSI Bollingers divergence 15 Min on forum. I have been working on something similar and getting promising results. I will let you know how your alert indior works out.

plcuartero
12-12-2022 18:32, 18:32
Wab Can you tell me what you were doing to make it sound off like that. I may need to correct/change something to prevent it for others. Keit

Sorry Cowboy that was my error. Problem solved. Again, I appreciate your effort. There is (or was) a discussion on the use of this RSI trend line sort of thing at RSI Bollingers divergence 15 Min on forum. I have been working on something similar and getting promising results. I will let you know how your alert indior works out.

Aisoliver1737
12-12-2022 19:55, 19:55
It wasn't your RSI Trend Line indior. I had another chart with Chin bars on it, that I was unaware of, hidden beneath the one with the RSI Trend line on it. What an amateur mistake to make. For some reason the Chin Bars were not making their usual alert sound and that is what confused me.(Embarrassed.) I use RSI3 trend line breaks a lot. I find if I combine those with trend lines on the chart, the RSI trend lines usually break first and then the chart ones follow. An alert on a RSI trend line break is a great feature and i was surprised when I started looking for an indior that signals this that more were not readily available. Your contribution is a great one. Did you get it set up so that it has a dialogue window and an on off switch? I do find that I have a problem getting it to signal consistently. It may be something I am doing or not doing. I am committed to nailing the Forex Game in 2011 an this is one tool that I feel will be of great use. I will post some charts when I get it all working. Have a Good New Year.

plcuartero
12-12-2022 21:17, 21:17
wab theres a time delay(15 seconds) built in to prevent it from going off when your trying to set the trend line. So if your dragging the line accross the RSI it will not go off unless you leave it there for 15 seconds or more (tick based). It also will go off only once for each setting. if the RSI crosses and recrosses the trend line within the open bar it will only ring once. If you move it after ward it will reset to go off again taking the delay intoconsideration. Theres is another setting that you can set to make it go off on the close of the bar. that is if the RSI crosses the trend line it will not go off untill the bar actually closes to prevent any premature signals. There is a dialog box option but its not to turn it on/off, its purpose is to warn the user of the cross, that is the box pops up and remains on the screen till the user clicks OK. If ones leaves the computor for a trip down the hall. if it goes off while hes gone the box will be there to show it went off. if you like make a list of what you would like included i will try to create a copy to fit your needs. Take your time and complete the list as I dont like to rewrite things for one change after another. What part of Canada? Keit

It wasn't your RSI Trend Line indior. I had another chart with Chin bars on it, that I was unaware of, hidden beneath the one with the RSI Trend line on it. What an amateur mistake to make. For some reason the Chin Bars were not making their usual alert sound and that is what confused me.(Embarrassed.) I use RSI3 trend line breaks a lot. I find if I combine those with trend lines on the chart, the RSI trend lines usually break first and then the chart ones follow. An alert on a RSI trend line break is a great feature and i was surprised...

It wasn't your RSI Trend Line indior. I had another chart with Chin bars on it, that I was unaware of, hidden beneath the one with the RSI Trend line on it. What an amateur mistake to make. For some reason the Chin Bars were not making their usual alert sound and that is what confused me.(Embarrassed.) I use RSI3 trend line breaks a lot. I find if I combine those with trend lines on the chart, the RSI trend lines usually break first and then the chart ones follow. An alert on a RSI trend line break is a great feature and i was surprised...

ghabbagp
12-12-2022 22:39, 22:39
Thank you for everything and a happy new year 2011 Regards Madeinparis

Aisoliver1737
12-13-2022 00:01, 00:01
Hi Keit. I live in south eastern B.C. about 3 hours south east of Calgary. In fact I have to go to Calgary for a couple of days so I will be off line while I do that. When I get back, I will post a couple of charts and show you how I use this RSI trend line stuff. Basically I am drawing trend lines on both the chart and the RSI. The RSI one often breaks first. There is also a way to calculate target prices from the RSI trend line that we could explore. It is explained in a Connie Brown Book called Technical Analysis for the Trading Professional. Give me a day or two and I will get back to you with some interesting charts and ideas.

Lordaklivercooxg
12-13-2022 01:24, 01:24
Hi could someone please add a pop up alert relating to the pair for each indior thank you in advance
https://www.forex-instant.com/attachments/1530206640.png

I too have been looking for a Trendline Alert, and luckily today I just found........ 2 of them. HLine Alert.mq4...

I too have been looking for a Trendline Alert, and luckily today I just found........ 2 of them. HLine Alert.mq4...

lauuuraar
12-13-2022 02:46, 02:46
I too have been looking for a Trendline Alert, and luckily today I just found........ 2 of them. HLine Alert.mq4 is a Horizontal Line Alert and TLine Alert.mq4 is a Trend Line Alert [any angle] One thing I just worked out is you can not have 2 lines with the same name so just make sure that when you load the second Alert you Change the LineName under the Inputs Tab to something else eg: from MyLine1 to MyLine2 or MyLine3 or MyLine4, I'm sure you get the picture. Have fun, Dean. PS: The owner would like people to try it and...
thanks for sharing them! can i somehow change the sound alert to an email alert as i dont really like the MT email alert system? many thanks!

Xlorescak44
12-13-2022 04:08, 04:08
Attached is my indior for trendline alerts. How to use: attach the indior and draw any number of trendlines or horizontal lines like usual (works also for existing t/h-lines already on chart). Whenever the Bid price crosses any of them the alert sound (alert.wav) will be played. Enjoy!
https://www.forex-instant.com/attachments/1530206652644556843.mq4

arraklaoxlaga
12-13-2022 05:30, 05:30
Attached is my indior for trendline alerts. How to use: attach the indior and draw any number of trendlines or horizontal lines like usual (works also for existing t/h-lines already on chart). Whenever the Bid price crosses any of them the alert sound (alert.wav) will be played. Enjoy!
Thank you!

xsautag
12-13-2022 06:53, 06:53
Have a look at these two free indiors to find which are suitable for you.
http://mt4appstore.com/products/mt4-indiors/ggtrendbar/89/2- This indior shows you the trend (based on ADX and PSAR) on every timeframe simultaneously. You can adjust the set up parameter.
http://mt4appstore.com/products/mt4-indiors/bykov-trend/84/2 - Shows trend direction signals on the chart. Hope this can help!

xsautag
12-13-2022 08:15, 08:15
I have two free, good trend indiors, which may benefit you.
http://mt4appstore.com/products/mt4-indiors/ggtrendbar/89 - This indior shows you the trend (based on ADX and PSAR) on every timeframe simultaneously. You can adjust the set up parameter.
http://mt4appstore.com/products/mt4-indiors/bykov-trend/84 - Shows trend direction signals on the chart. Hope this can help!

chrigtayschamizo
12-13-2022 09:37, 09:37
Hey mate, thank you kindly for this indior! It is great but is there anyway to make it only go off once? Instead of 'ding ding... ding ding ding' as price ticks through the trendline? Also is there anyway you can view which chart the alert is going off on from one central place.. or a pop up? I have about 20 charts open and it can create quite a confusing chorus! LOL Thanks again.

putataxd
12-13-2022 10:59, 10:59
Hi I modified it to sound once, but it will be once for ALL the trendlines... When a new bar is formed, it will activate again, and then sound again when a line is crossed. If there is a need, I will change it more as required. Regards

Hey mate, thank you kindly for this indior! It is great but is there anyway to make it only go off once? Instead of 'ding ding... ding ding ding' as price ticks through the trendline? Also is there anyway you can view which chart the alert is going off on from one central place.. or a pop up? I have about 20 charts open and it can create quite a confusing chorus! LOL Thanks again.

https://www.forex-instant.com/attachments/1530206654436660601.ex4

Amy
12-13-2022 12:22, 12:22
1 Załącznik(i) Szukam wewnętrznej linii trendu MACD, która daje sygnał poniżej linii zerowej z linii trendu wsparcia i powyżej linii zerowej z linii trendu oporu. Umieściłem zrzut ekranu MACD indi - i ręcznie umieściłem linie SR. Ponadto, wcześniej opublikowany indi Stochs, dodałem tę samą linię do tego indi - wraz z sygnałem KUPUJ, który by wytworzył (linia pionowa, ponownie narysowana ręcznie). Czy ktoś jest w stanie zakodować ten typ indiura? Dzięki George
https://www.forex-instant.com/attachments/15302066562145728219.png

Igaakgg
12-13-2022 13:44, 13:44
Wielkie dzięki

daymokdededo
12-13-2022 15:06, 15:06
There is indiors out there that when it touch any line it will alert you, hope someone here send you one, as I see a lot of files, good luck!

Mokicagtar
12-13-2022 16:29, 16:29
https://www.mql5.com/en/code/10348

Igaakgg
12-13-2022 17:51, 17:51
cześć.. szukam indiora. Proste narzędzie kanału mt4 z alertem. Kiedy cena dotyka górnej lub dolnej linii kanału, ostrzega. Czy ktoś zna takie wnętrze...? istnieją pewne trendy indiors, ale ustawienie ich jest bardzo trudne ...

Amy
12-13-2022 19:13, 19:13
Szukałem indiora, który zaalarmuje o przełamaniu linii trendu RSI. Właśnie spróbowałem twojego. Może to być coś, co zrobiłem, ale nadal dzwoni po przełamaniu linii trendu i nadal dzwoni, nawet po tym, jak go usunąłem. Każdy ruch cen go uruchamia. Moim zdaniem to pomysł z dużymi możliwościami. Podziękowanie za wysiłek włożony w programowanie tego najbardziej przydatnego narzędzia.
niestety nie mogę ustawić alertu linii trendu okna podrzędnego, aby działał na nowych wersjach MT4 - czy istnieje plik MQ4? Jerzy

Mr.oxrmota
12-13-2022 20:35, 20:35
{quote} Wydaje się, że maluje własną linię trendu za pomocą alertu. Mógłbym zmienić linię na miejsce, w którym nie miałbym alertu, ale moim pomysłem było uzyskanie alertu na wszystkich liniach trendu, które już mam na moim wykresie dla S/R
Spójrz na to
https://www.forex-instant.com/trading-discussion/39-charting-software.html

galola
12-13-2022 21:58, 21:58
Ja również szukałem alertu linii trendów i na szczęście dzisiaj właśnie znalazłem…… 2 z nich. HLine Alert.mq4 to Horizontal Line Alert, a TLine Alert.mq4 to Trend Line Alert [dowolny kąt] Jedną rzeczą, którą właśnie odkryłem, jest to, że nie możesz mieć 2 linii o tej samej nazwie, więc po prostu upewnij się, że podczas ładowania drugiej Ostrzeżenie Zmień nazwę linii w zakładce Wejścia na coś innego, np. z MyLine1 na MyLine2 lub MyLine3 lub MyLine4, jestem pewien, że rozumiesz. Baw się dobrze, Dean. PS: Właściciel chciałby, aby ludzie spróbowali i powiedzieli mu, jak poprawić...
Wydaje się, że maluje własną linię trendu z ostrzeżeniem. Mógłbym zmienić linię na miejsce, w którym nie miałbym alertu, ale moim pomysłem było uzyskanie alertu na wszystkich liniach trendu, które już mam na moim wykresie dla S/R

plcuartero
12-13-2022 23:20, 23:20
2 Załącznik(i) madeinparis Oto twoje zmiany, jeśli nie jesteś dobry z angielskim, poproś kogoś, aby ci to przetłumaczył, wszystko, co musisz wiedzieć, to przeczytać sam kod. Keit

thx cockeyed nie widziałem twojego postu potrzebuję stochastic indior 12,3,3 i 14,5,5 to jest z podstawowego indiora obsługiwanego przez mt4, nie więcej nie mniej naprawdę doceniam twoją pomoc

https://www.forex-instant.com/bitcoin-talk-and-cryptocurrencies/149-ea-bot-egy.html
https://www.forex-instant.com/attachments/15291947022090181469.mq4

ghabbagp
12-14-2022 00:42, 00:42
thx cockeyed nie widziałem twojego postu potrzebuję stochastic indior 12,3,3 i 14,5,5 to jest z podstawowego indiora obsługiwanego przez mt4, nie więcej nie mniej naprawdę doceniam twoją pomoc

jest zbudowany wokół Stochastic indior, jakich ustawień używasz? Wykorzystuje to typowe 5,3,3, ale na bazach zamykających z wygładzaniem ważonym tylko linia sygnału pokazuje, co jest używane do wyzwalania. Jakie chcesz ustawienia? i ustawię to dla ciebie. Keit

jest zbudowany wokół Stochastic indior, jakich ustawień używasz? Wykorzystuje to typowe 5,3,3, ale na bazach zamykających z wygładzaniem ważonym tylko linia sygnału pokazuje, co jest używane do wyzwalania. Jakie chcesz ustawienia? i ustawię to dla ciebie. Keit

ghabbagp
12-14-2022 02:04, 02:04
ok, dziękuję za tę wewnętrzną linię trendu, jestem zerem w języku mql, jeśli mógłbyś, po prostu zrób to dla stochastycznego, który jest zawarty w dowolnej platformie MT4, podstawowej, gdzie możemy umieścić własne parametry, które byłyby niesamowite, gdybyś mógł nie rób tego, czy ktoś inny może to zrobić? Z góry dziękuję

Oto linia trendu na stochastycznej linii sygnału. Każdy, kto ma trochę doświadczenia z MQ, będzie w stanie łatwo zmienić wnętrze na dowolne. Wyjaśniłem to trochę w dokumentacji na końcu kodu. Nie możesz mieć linii trendu na indior, jeśli jego dane nie są dostępne w kodzie linii trendu. Oznacza to, że nie można po prostu dodać linii trendu do okna wewnętrznego, które zawiera wnętrze, ponieważ dane nie mogą być odczytane przez linię trendu. Istnieją inne sposoby wprowadzania tych danych do kodu linii trendu, ale byłoby to…

Oto linia trendu na stochastycznej linii sygnału. Każdy, kto ma trochę doświadczenia z MQ, będzie w stanie łatwo zmienić wnętrze na dowolne. Wyjaśniłem to trochę w dokumentacji na końcu kodu. Nie możesz mieć linii trendu na indior, jeśli jego dane nie są dostępne w kodzie linii trendu. Oznacza to, że nie można po prostu dodać linii trendu do okna wewnętrznego, które zawiera wnętrze, ponieważ dane nie mogą być odczytane przez linię trendu. Istnieją inne sposoby wprowadzania tych danych do kodu linii trendu, ale byłoby to…

plcuartero
12-14-2022 03:27, 03:27

Ho CockedCowboy, miło z twojej strony, że odpowiedziałeś, ale czy twoja linia trendu będzie również ostrzegać o wskaźniku Stochastic Indior? Dzięki Madeinparis

Ho CockedCowboy, miło z twojej strony, że odpowiedziałeś, ale czy twoja linia trendu będzie również ostrzegać o wskaźniku Stochastic Indior? Dzięki Madeinparis

ghabbagp
12-14-2022 04:49, 04:49

plcuartero
12-14-2022 06:11, 06:11
1 Załącznik(i) Oto linia trendu na stochastycznej linii sygnału. Każdy, kto ma trochę doświadczenia z MQ, będzie w stanie łatwo zmienić wnętrze na dowolne. Wyjaśniłem to trochę w dokumentacji na końcu kodu. Nie możesz mieć linii trendu na indior, jeśli jego dane nie są dostępne w kodzie linii trendu. Oznacza to, że nie można po prostu dodać linii trendu do okna wewnętrznego, które zawiera wnętrze, ponieważ dane nie mogą być odczytane przez linię trendu. Istnieją inne sposoby wprowadzania tych danych do kodu linii trendu, ale nadal wymagałoby to wykonania kilku innych sztuczek kodowania. Przeczytaj kod przed zadawaniem pytań. Nie będę wspierać tego kodu, ponieważ zrobiono to w celach testowych. nie jako ceniony indiarz. ciesz się Keitem
https://www.forex-instant.com/attachments/15291946981618259202.mq4

plcuartero
12-14-2022 07:33, 07:33
1 Załącznik(i) madeinparis i deanz Bawiłem się dzisiaj tym i wymyśliłem taki, który działa, ale musi mieć zakodowany wewnątrz i bardzo trudno jest ustawić linię trendu bez ustawiania jej, zanim to będzie, jeśli chcesz będzie musiał utworzyć wyłącznik, aby go wyłączyć, dopóki linia trendu nie zostanie ustawiona, jeśli chcesz. Zbudowałem również okno dialogowe, aby pokazać, czy nie jesteś w zasięgu słuchu. Działa ładnie, ale po prostu trudno ustawić linię bez wyłączania się. opublikuje to jutro po zbudowaniu przełącznika. Na razie Keit przedstawia zrzut ekranu przedstawiający stochastyczną linię sygnału.
https://www.forex-instant.com/bitcoin-talk-and-cryptocurrencies/247-customizable-hlc-indior-needed.html

ghabbagp
12-14-2022 08:56, 08:56
Cześć Dean, zdarza mi się to w ten sam sposób, że alarm dźwiękowy nie wychodzi, tylko zmienia kolor. Jeśli masz jakieś inne pomysły, czy możesz dać mi znać. Dzięki Gerardzie

Ramtt
12-14-2022 10:18, 10:18
Cóż, mam to do pokazania na oknie wewnętrznym, ale potem zdałem sobie sprawę z kodu, że PRICE musi przez to przejść, aby włączyć alarm, co nigdy się nie wydarzy, gdy jest włączone i okno wewnętrzne, więc jest to poza mną. .... przepraszam.

ghabbagp
12-14-2022 11:40, 11:40
Cześć Dean, czy możesz mi pomóc, proszę, znalazłem to, czego potrzebowałem, czyli TLine Alert, ale potrzebuję go, aby użyć go do RSI indior i sthocastic indior, ale za każdym razem, gdy go umieszczam, idzie do akcji cenowej, może Proszę dać mi znać, co mam zrobić, aby użyć go w indiors , Mój e-mail to , Pozdrowienia Gerard Amsalem

Ramtt
12-14-2022 13:02, 13:02
2 Załącznik(i) Ja również szukałem alertu dotyczącego linii trendów i na szczęście dzisiaj właśnie znalazłem... 2 z nich. HLine Alert.mq4 to Horizontal Line Alert, a TLine Alert.mq4 to Trend Line Alert [dowolny kąt] Jedną rzeczą, którą właśnie odkryłem, jest to, że nie możesz mieć 2 linii o tej samej nazwie, więc po prostu upewnij się, że podczas ładowania drugiej Ostrzeżenie Zmień nazwę linii w zakładce Wejścia na coś innego, np. z MyLine1 na MyLine2 lub MyLine3 lub MyLine4, jestem pewien, że rozumiesz. Baw się dobrze, Dean. PS: Właściciel chciałby, aby ludzie go wypróbowali i powiedzieli mu, jak go ulepszyć, skończył
http://www.forex-tsd.com/expert-advisors-metatrader-4/2579-price-alert-ea.html
https://www.forex-instant.com/attachments/15291946921455433729.mq4
https://www.forex-instant.com/attachments/1529194694921363006.mq4

lavgom
12-14-2022 14:25, 14:25
jest częścią Wiary!

oxray
12-14-2022 15:47, 15:47
hej.. świetnie! będę okresowo sprawdzać ten wątek .. powodzenia.

Gasdraherrero
12-14-2022 17:09, 17:09
Spróbuję zakodować jeden, gdy będę miał więcej wolnego czasu; mam nadzieję, że moje umiejętności trygonometryczne nie są całkowicie zardzewiałe
https://www.forex-instant.com/attachments/1529194688.png

oxray
12-14-2022 18:31, 18:31
używam również linii trendu… podstawowe alerty w MT4 działają, ale jak powiedział ostatni plakat, linie trendu mają nachylenie… ktoś znajdzie coś odpowiedniego do tego?

pilar
12-14-2022 19:54, 19:54
ok, czy ktoś może mi pokazać alert, którego używają do linii trendu. linia trendu ma nachylenie, więc nie mogę użyć alertu cenowego. Myślę, że wielu ludzi używa linii trendu jako części swojego handlu i muszą używać jakiegoś alertu, gdy cena zbliża się do linii trendu. proszę o pomoc od kogokolwiek. naprawdę potrzebuję pomocy rgds ..[/cytat]

PkroVieri
12-14-2022 21:16, 21:16
ok ten plik to kod dla mt2 lub mt3.. i chyba te wersje już nie są aktywne... MT4 używa nowego języka - mq4 grupa o której mówisz ma sekcję dla plików mt4, może ktoś już zrobił tłumaczenie , lub podobny .. również możesz spróbować mt forum do instalacji będziesz musiał zapisać plik mq4 lub ex4 w folderze indiors programu mt4 (zwykle w plikach programu) Pliki mq4 to rzeczywisty kod, kiedy mt4 jest uruchamiany, skanuje indiors folder dla mq4 i konwertuje je do plików ex4 w celu wykonania.. możesz używać plików ex4, ale nie możesz przeglądać ani modyfikować kodu, czasami są one używane do dystrybucji, gdy autor chce chronić swoją pracę.. mam nadzieję, że to pomoże rgds..

PkroVieri
12-14-2022 22:38, 22:38
możesz zrobić prosty niestandardowy kryty, aby to zrobić. lub jeśli chcesz w prostszy sposób, możesz po prostu użyć karty alertów terminala, aby ustawić alerty w pobliżu istniejących linii trendu (sposób ręczny) rgds ..

pilar
12-15-2022 00:00, 00:00
Dziękuję. Po pierwsze, nie wiem, jak zrobić niestandardowy kryty za pomocą tej funkcji. znalazłem to w pomieszczeniu na grupie metatrader yahoo, ale nie wiem, co zrobić z tym plikiem. jest tutaj
http://f5.grp.yahoofs.com/v1/cI5jQ7V4huqOy_khtveCrjxyJU6V43VZbn5GoH58A7lMu-gtRFWNM3Be_n9XS7V2npbqjSUDMQJgZ38MvNySUSL9YULr4g/MQL-II Custom Indiors/TLA.mqlJest pod MQL-II Custom Indior. Nazwa pliku to TLA.mql, po drugie, nie sądzę, aby umieszczanie alertu cenowego za pomocą terminala było dobrym pomysłem. to dlatego, że dostępny alert jest tylko alertem cenowym. linia trendu ma nachylenie... jeszcze raz dziękuję.

możesz zrobić prosty niestandardowy kryty, aby to zrobić. lub jeśli chcesz w prostszy sposób, możesz po prostu użyć karty alertów terminala, aby ustawić alerty w pobliżu istniejących linii trendu (sposób ręczny) rgds ..

guigalvasb
12-15-2022 01:23, 01:23
Ja również szukałem alertu linii trendów i na szczęście dzisiaj właśnie znalazłem…… 2 z nich. HLine Alert.mq4 to Horizontal Line Alert, a TLine Alert.mq4 to Trend Line Alert [dowolny kąt] Jedną rzeczą, którą właśnie odkryłem, jest to, że nie możesz mieć 2 linii o tej samej nazwie, więc po prostu upewnij się, że podczas ładowania drugiej Ostrzeżenie Zmień nazwę linii w zakładce Wejścia na coś innego, np.: z MyLine1 na MyLine2 lub MyLine3 lub MyLine4, jestem pewien, że masz obraz. Baw się dobrze, Dean. PS: Właściciel chciałby, aby ludzie...
Dziękuję............