PDA

Zobacz pełną wersję : zarabiasz na życie?



Layme31
04-15-2008 13:45, 13:45
cześć wszystkim.
Studiuję rynek forex od prawie roku i zawsze dochodzę do tego samego wniosku, nie ma nikogo, komu jako traderowi mogę zaufać, naprawdę zaczynam wierzyć, że nie da się zarabiać na życie z handlu. że handel za mniej niż 50 100 000 to po prostu dawanie pieniędzy wszystkim tym brokerom minikont w prezencie, mam na myśli, że w ciągu jednego roku zbadałem wszystkich najbardziej znanych brokerów, którzy są w sieci, nigdy nie słyszałem o naprawdę uczciwym, tam są zawsze złymi fidbekami o wszystkim, nigdy nie słyszałem dobrych rzeczy o jakimś brokerze.
więc czy jest ktoś ze wszystkich ludzi, którzy mieli dość cierpliwości, aby przeczytać to wszystko powyżej, aby powiedzieć mi, że zarabia na życie, a jeśli jest… naprawdę jest jeden lub nawet holuje, powiedz mi, jak iz kim

egaxxurt
08-14-2023 10:31, 10:31
Całkowicie zgadzam się z plakatem, który wspomniał, że twoja zdolność do zarabiania na życie w handlu jest bezpośrednio związana z tym, ile posiadasz kapitału handlowego. Jeśli zaczynasz z 10 000 $ (USD) – zakładając, że jesteś konsekwentnym, konserwatywnym traderem, wystarczy niewielka zmiana na boku, ale z pewnością nie wystarczająca, by się utrzymać. Logicznie (i konserwatywnie) uważam, że potrzebujesz znacznej ilości kapitału, aby zarabiać na życie. A przez znaczące - mam na myśli co najmniej 100 000 $. Jest wielu, którzy mówią ci, że zmienili się...