PDA

Zobacz pełną wersję : Wiele wykresów w MT4



LTTEOXRI89
02-18-2008 10:14, 10:14
Właśnie zacząłem używać mt4 i chcę poeksperymentować z EA, które pobrałem z tej strony. Muszę mieć EA działające na kilku aktywnych wykresach w tym samym czasie na jednym koncie demonstracyjnym mt4. Jak mam to zrobic? Nigdzie w plikach pomocy mt4 nie można znaleźć sposobu, aby to zrobić. Z góry dziękuję!

lttete1994
11-22-2022 11:45, 11:45
Mam wiele wykresów otwartych dla różnych par i różnych przedziałów czasowych, wszystkie mają ten sam EA, każdy ma swój własny magiczny numer dla zamówień. EA ładuje mój procesor podczas wywoływania określonej funkcji (zajmuje to około 5-10 minut), nie mogę zmienić funkcja, więc moje pytanie: P- Czy istnieje sposób, aby EA czekały, aż ten, który obecnie używa tej funkcji, zostanie zakończony, myślałem o użyciu zmiennych globalnych lub o czytaniu/zapisywaniu do pliku, ale jestem nowicjuszem, więc jakakolwiek pomoc/rada jest bardzo ceniona BTW Nie wywołuję funkcji przy każdym tiku ani każdym ...
icon- Po pierwsze, nie mogę sobie wyobrazić, jaka funkcja ładuje się tak długo. Jakich indirów do tego używasz? Po drugie, ile to jest wiele wykresów? Na moim koncie demo Alpari mam otwartych co najmniej 50 wykresów jednocześnie. Teraz tylko około połowa ma na sobie EA, niektóre są takie same, niektóre są różne. Dodatkowo mam 7 innych platform MT4 działających w tym samym czasie. Wszyscy używają jakiegoś rodzaju EA, z wyjątkiem jednego, który jest moją platformą testową. Jeśli uruchamianie któregokolwiek z nich trwało dłużej niż dwie minuty od momentu kliknięcia ikony na pasku zadań, musiałbym zacząć badać, co jest z nim nie tak. Albo sposób, w jaki EA jest napisany, albo jeden z indiors, których używa, albo czas zainstalować nową platformę, świeżą kopię. Po trzecie, dlaczego nie możesz zmienić funkcji?

Oxika139
11-22-2022 13:07, 13:07
Musisz zakodować Mutex, aby twoi EA nie próbowali robić tego samego w tym samym czasie. . .