PDA

Zobacz pełną wersję : Czy są jacyś odnoszący sukcesy techniczni traderzy?



Yeyooooo
01-23-2007 07:43, 07:43
Witam wszystkich, jestem nowy w fabryce forex i nowy na rynku forex.
Ukończyłem kurs handlu technicznego na giełdzie.
Chciałbym wiedzieć, czy są tu jacyś odnoszący sukcesy techniczni traderzy, którzy mogliby podzielić się swoimi historiami lub podstawowymi krokami, które muszę podjąć, aby odnieść sukces jako przedsiębiorca. Czy ktoś handluje na pełny etat i generuje miesięczny dochód, ponieważ jest to mój cel i muszę wiedzieć, czy jest to możliwe, zanim zacznę nad tym poważniej pracować. Dzięki

Oxri
01-24-2022 06:37, 06:37
Witam wszystkich, jestem nowy w fabryce forex i nowy na rynku forex. Ukończyłem kurs handlu technicznego na giełdzie. Chciałbym wiedzieć, czy są tu jacyś odnoszący sukcesy techniczni traderzy, którzy mogliby podzielić się swoimi historiami lub podstawowymi krokami, które muszę podjąć, aby odnieść sukces jako przedsiębiorca. Czy ktoś handluje na pełny etat i generuje miesięczny dochód, ponieważ jest to mój cel i muszę wiedzieć, czy jest to możliwe, zanim zacznę nad tym poważniej pracować. Dzięki