PDA

Zobacz pełną wersję : Czy potrzebne są finanse ilościowe (lub finanse matematyczne)?



IRESEATECA
10-19-2016 21:49, 21:49
Cześć chłopaki, zacząłem handlować już od 6 miesięcy i naprawdę uważam to za swoją pasję. Studiuję inżynierię mechaniczną i czy powinienem ją porzucić, aby zamiast tego pójść na finanse ilościowe? Czy to naprawdę konieczne, jeśli chcę później zostać przewoźnikiem jako odnoszący sukcesy trader w jakimś banku lub funduszu. Dziękuję za pomoc

garagm14
11-12-2021 14:06, 14:06
Nie jestem zawodowcem ani Georgem Sorosem, ale z wielu rozmów, które czytałem od traderów, mówiono o finansach i wszystkim, co ktoś może studiować na uniwersytecie, a także o moim osobistym doświadczeniu (kilka lat). HANDEL TO WSZYSTKO O SAMODZIELNEJ KSZTAŁCENIU Czas wykresu, Podstawy zrozumienia, fizyka rynku, jak on działa, uczestnicy. Badania nie powiedzą Ci, kiedy powinieneś zawrzeć transakcję i gdzie ponieść ę lub zysk. PS. Czytałem wiele historii i filmów dokumentalnych o Pro Institutional Traders, większość z nich nie miała żadnego dyplomu. Po prostu talent! Moja opinia.

silx37
11-12-2021 15:27, 15:27
Dlaczego miałbyś chcieć „kariery” w handlu? Zasadniczo mówisz, że nadal chcesz być niewolnikiem korporacji od 9 do 5 i uczynić kogoś innym bogatym. Każdy, kto potrafi handlować z zyskiem, po prostu pracuje kilka minut (a może godzin) dziennie w domu w egzotycznym miejscu z widokiem na morze... Dobrzy traderzy to indywidualiści, którzy robią swoje i nie przyjmują zamówień od nikogo... Mity odnoszących sukcesy traderów pracujących dla banków i instytucji wynika z tego, że sprzedają transakcje klientom i zarabiają dobrą prowizję - nie dbając o to, czy klient osiąga zysk. Prowizje zarabiają duże firmy, a nie transakcje. .

AsaRG
11-12-2021 16:48, 16:48