PDA

Zobacz pełną wersję : Dlaczego nie mogę podzielić dwóch zmiennych?



Cegar7793
12-04-2006 14:41, 14:41
Cześć!

Jestem nowicjuszem w MQL4, ale dużo programowałem w innych językach, więc struktura nie jest dla mnie nieznana.

Ale mam mały problem, którego po prostu nie mogę zrozumieć. Mam dwie zmienne, których nie mogę podzielić! Próbowałem wszystkich sposobów, ale to nie działa.

Powiedzmy, że daję jednej zmiennej wartość High gt; double High = High [i];

gdzie „i” to barnr, który należy obliczyć (wszystko jest w pętli).

Druga zmienna Niska gt; double d'Low = Low [i];

Jeśli wyślę te wartości do bufora, wszystko jest w porządku i jeśli spróbuję podzielić każdą z nich na stałą, wszystko jest w porządku.

Ale jeśli spróbuję podzielić dHigh z dLow - nic nie dostanę? Dlaczego to nie działa? Coś fundamentalnego, którego przegapiłem? Nie ma znaczenia, jaka wartość jest przypisana do zmiennych, to po prostu nie działa! (indior złożony w metatraderze jest pusty)

Naprawdę potrzebowałbym pomocy z tym chłopakiem. Z góry dziękuję!
/johan

alighas
08-20-2023 13:52, 13:52
Myślę, że będziesz musiał opublikować swój kod lub jego część, aby uzyskać odpowiedzi.