PDA

Zobacz pełną wersję : Pora dnia na handel



tevar93
07-28-2008 13:49, 13:49
Więc jestem kompletnym początkującym dla tych rzeczy. Zdecydowałem, że chcę zacząć ćwiczyć na krótkoterminowych (maksymalnie 1 dzień) wykresach. Różne powody tego, z których dwa główne polegają na tym, że dużo czasu na ekranie pasuje do mojego stylu życia, i uważam, że wczesne dokonywanie częstych transakcji doprowadzi mnie do podstawowej analizy szybciej niż bardziej konserwatywny styl na dłuższej perspektywie czasowej. Jestem w pełni świadomy krytyki tego stylu, szczególnie dla początkujących.

Na razie staram się ograniczyć moje metody analizy do tego, co wydaje się być podstawą analizy technicznej: wsparcieopór, podstawowe wzory świec, linie trendów i inne proste przykłady. Chciałbym dokonać rozsądnego postępu w tych dziedzinach, zanim przejdę do MA i innych zaawansowanych osób. Przyjmuję założenie, że te techniki są niezależne od ram czasowych (koncepcyjnie, dokładność możebędą się różnić) i że często praktykowanie ich w krótszych ramach czasowych pomoże mi w zbudowaniu podstawowego zestawu umiejętności, który będę mógł stosować w rozsądny sposób w każdym przypadku, w którym mój styl handlowy ewoluuje. .

Moje główne pytanie brzmi: jak ważna jest pora dnia w odniesieniu do stylu handlu, który nakreśliłem? Dokładniej, czy jest absolutnie niezbędne, aby handlować tylko w USALondynie (myślę, że to jest?) Nakładają się, jeśli idę na krótką metę, czy jest to w porządku, aby umieścić transakcje prawie zawsze, gdy pozwala na to mój broker? Podczas gdy ja jestem na komputerze mniej lub bardziej stale, czasy, w których chciałbym się skupić, są całkiem przypadkowe. Jak to jest, jeśli coś pójdzie nie tak z drugiej strony na 2AM EST, nie jestem pewien, czy to był powód, czy popełniłem błąd, czy też po prostu nie powinienem handlować w ogóle na 2AM EST.

Migwlgargol
12-13-2021 06:54, 06:54