PDA

Zobacz pełną wersję : Najlepszy Broker dla początkującego



irok73911
01-13-2008 23:09, 23:09
Cześć, jestem nowicjuszem forex i zamierzam założyć małe konto o wartości 1000 USD. Po pierwsze patrzyłem na stronę forex.com, aby zostać moim brokerem, ale widzę dla nich wiele złych recenzji. Po prostu próbuję wejść na ten nadchodzący, niestabilny rynek i potrzebuję jakiegoś ukierunkowania na to, dokąd pójść, aby móc dokonać transakcji i złożyć powiązaną ofertę limitów, aby zabrać moje zyski (lub, mam nadzieję, nie y). Czy ktoś może mi pomóc dzięki?

agyaagesova98
12-29-2021 20:29, 20:29
Miałem dobrą obsługę od strony forex.com, ale ...... jeśli zaczynasz od 1000 $, możesz być lepiej z brokerem, który oferuje micro-lots. Jeśli jesteś zupełnie nowy, powinieneś wziąć darmowy kurs Forex w serwisie babypips i otworzyć konto demo na jakiś czas. W rezultacie zaoszczędzisz czas i pieniądze.

laurabeckett
12-29-2021 21:50, 21:50
Mam drugie billflety. Użyj wersji demonstracyjnej na jakiś czas, najlepiej z brokerem, który Twoim zdaniem zostanie uruchomiony. A kiedy zaczniesz żyć, zrób sobie ogromną przysługę: zacznij od mikro konta, nie ruszaj się do mini, zanim twoje konto ma ~ 5K. Jeśli chodzi o brokerów, którzy sugerują kontrakty na mikro-kontrakty. Jest ich sporo, staraj się zbierać opinie. Wiem o alpari UK, oanda, efx, mwheadway, fxdd, pfgfxlite, gft, fxsol, forexyard, międzybankowym fx. Pierwsze trzy reprezentują trzy różne typy brokerów i myślę, że są jednymi z najlepszych, z których każdy ma swoje wady i zalety. Powodzenia.

irok73911
12-29-2021 23:10, 23:10
dzięki chłopaki, idźcie radą ... boję się zacząć ...

musyi
12-30-2021 00:31, 00:31
Właśnie napisałem ten post w innym wątku. tutaj również obowiązuje. Dobry handel dla ciebie.
https://www.forex-instant.com/forex-trading-and-cfds/33-dilernia-model-gbp-usd.html

irok73911
12-30-2021 01:52, 01:52
Właśnie napisałem ten post w innym wątku. tutaj również obowiązuje. Dobry handel dla ciebie.