PDA

Zobacz pełną wersję : Najlepszy darmowy EA?



DiaGlwz
12-18-2014 07:19, 07:19
Jestem całkowicie nowy w świecie EA, więc chciałbym wypróbować darmowy na demo, zanim nawet pomyślę o wydawaniu pieniędzy na jedno. Więc jaki jest twój ulubiony darmowy EA?

aspksakdrusk
08-18-2021 01:15, 01:15
Jestem całkowicie nowy w świecie EA, więc chciałbym wypróbować darmowy na demo, zanim nawet pomyślę o wydawaniu pieniędzy na jedno. Więc jaki jest twój ulubiony darmowy EA?
Zmarnowałem dużo pieniędzy kupując sprzedawanych EA, gdy byłem nowicjuszem, w latach 2006/7. W każdym przypadku jedyną osobą, która skorzystała, był sprzedawca, w tym sensie, że dostał moją zapłatę. Prawdziwie opłacalnym EA jest czyste złoto. Każdy EA, który oferuje jakąś obietnicę zysku, we wszystkich możliwych przyszłych warunkach rynkowych, prawdopodobnie ma kilka lat badań, pot i krwi wlewa się do niego. Jest bardzo mało prawdopodobne, że ktokolwiek udostępni swoją złotą gęś za darmo na takim forum jak ten. Oto kilka EA, które mój kolega programistatrader napisał w zeszłym roku, i przetestowali je przez ponad 6 lat wysokiej jakości danych. Jeśli przejrzysz wątek, zobaczysz, że ilość badań, które w nim włożył, była kolosalna. I to są tylko backtests, nie ma absolutnej gwarancji zysku idącego do przodu. Tutaj jest