PDA

Zobacz pełną wersję : Jak określić, kiedy rynek zyskuje na popularności



lolagaszarrasz
12-18-2007 19:41, 19:41
Cześć,
Zbudowałem system, który może wprowadzić kilka transakcji i działa bardzo dobrze na rynku, który jest trendy. Jak mogę wymyślić lub przewidzieć, kiedy rynek będzie trendy vs, gdy nie będzie. W dzień bez trendów system jest bezużyteczny i pełen .

Każda pomoc jest doceniana.

perita
11-11-2021 06:58, 06:58
Możesz spojrzeć na breakouts, aby wskazać na trendowość. Możesz szukać ekstremalnie niskich wartości AdX, a następnie, aby AdX rosło i przekraczało pewną wartość.

yttoy11
11-22-2021 00:24, 00:24
Cześć, zbudowałem system, który może wprowadzić kilka transakcji i działa bardzo dobrze na popularnym rynku. Jak mogę wymyślić lub przewidzieć, kiedy rynek będzie trendy vs, gdy nie będzie. W dzień bez trendów system jest bezużyteczny i pełen . Każda pomoc jest doceniana.
Jestem tutaj początkującym, ale jak wiem, aby to wiedzieć, możesz sprawdzić z ADX.

Oxhugo83
11-22-2021 01:44, 01:44
więc kiedy jego w sub-20 jest non trending?

LukagCrazy
11-22-2021 03:05, 03:05
LOL, wszyscy chcielibyśmy wiedzieć, że ....

Jak mogę wymyślić lub przewidzieć, kiedy rynek będzie trendy vs, gdy nie będzie.

Jak mogę wymyślić lub przewidzieć, kiedy rynek będzie trendy vs, gdy nie będzie.

ltterculeg
11-22-2021 05:46, 05:46
Sposobem na przewidywanie tendencji jest wiele. Musisz znać zachowanie rynku, punkty sr, wzorce wykresów, analityk świec itp. Co dokładnie brakuje w twoim systemie lub czego nie robisz? Zobaczmy, czy możemy to napisać.

Xredyro1
11-22-2021 07:07, 07:07
z tego, co widzę, próbujesz określić trendy i to jest w porządku, ale gdy już zaczniesz, dodaj jeszcze kilka, rzeczy w nim, to już nie będzie działać tak samo. z tego, co wiesz, prawdopodobnie stracisz wiele zysków, które kiedyś przynosiłeś. Następujące systemy Trend są właśnie takie. Są nastawione na zbieranie $$ $ podczas dobrych trendów i whipsu na złych trendach.

Davidalvaro